2012. december 4., kedd

36.fejezet

(Isabella sz.)

Ez a Carmelia nevű lány már értem,hogy miért olyan beképzelt.Az apja Stephen von Hauser a Román klán feje és mindent megad az „ő kis kicsikéjének”.Én is hercegnő vagyok de nekem óráim vannak és Aroval mindig zongorázom.Ő viszont a tanulás szót aligha hírből sem ismeri.
Raleph bíborostól egyenesen hányingerem van.Nyalizik egyfolytában.Stephen gügyög mintha két éves lennék és Vladimir…hát ő egy seggfej.Kendall beképzelt,Samuel pedig csak magáról tud beszélni.Sylviáról és Kathrinnról ne is beszéljek.Az is kiderült,hogy Samuel együtt van Carmeliával.Hogy Samuel mennyire más mint Alec volt!
Éppen az ágyamon,akarom mondani Carmelia ágyán,mikor támadt egy ötletem.Az igazi Carmeliát a szirénekre bíztam.Lesétáltam a partra és beugrottam a vgízbe.Vártam egy kicsit amíg a lábaim uszonyokká alakultak és elúsztam a Fehérfok-Öbölbe.
(Mary sz.)
-Alec,te vagy az?-kérdeztem hitetlenkedő hangon.
-Igen de mi történt Izzyvel?-ragadott meg a vállamnál fogva.
A halvány fényben megláttam őt.Arca piszkos,ruhája szakadt,haja pedig kócos de nem ez volt a legrosszabb.A szemei vörösek voltak a sírástól.
Megszorítottam a kezét.

-Ki jutunk innen!
Bólintott.
(Stefan sz.)
A városban kóvályogtam amikor Magnus felhívott.
-Igen?
-Alec nem halt meg!-jelentette ki.
-Tessék?-kérdeztem vissza mert azt hittem,hogy rosszul hallok.Ez jó hír persze de mindannyian láttuk Alec szétmarcangolt testét.Hacsak nem a...
-A Románok!-kiáltottam és az utcán lévők mind felém fordultak de én nem zavartattam magam.
-Nagy való színűséggel ők lesznek.-felelte higgadtan Magnus.-Ja és még valami:Izzy ki lesz akadva ha Aro és Giuseppe quinceanerát* akarnak rendezni neki?
-Az azaz ünnep amikor minden tiszta rózsaszín?Mert akkor igen.
-Oké.Csak ezt akartam kérdezni.-azzal letette.
(Elisabeth sz.)
A randi tökéletes volt.Draco igazi úriember.És mielőtt bárki is kérdezné:igen.Lefeküdtem vele.
A nővérem Isabella azt mondja ez nem illendő és könnyed erkölcsre vall.Szerintem ebben nagyon is téved.Ráadásul most Aro és Giuseppe quinceanerát akarnak rendezni neki. Megáll az eszem!Mintha nem tudnák,hogy Izzy utálja a rózsaszínt.Sulpicia félig spanyol és innen jött az ötlet.Athenodora és Didyme pedig boldogan rendezik.Caius csak húzza a száját,hogy minek ekkora feneket keríteni annak,hogy Isabella Salavatore nevű vámpír betöltötte a 115-öt.
-Ki nem szarja le?-kérdeztem miközben Draco az egyik tincsemmel szórakozott.
-Jaj drágám!Ne is törődj a bosszantó nővéreddel.Azt akarja,hogy Alexander Herondale halála miatt tekintsék őt "szomorú özvegynek".
-Maga a megtestesült gonoszság!-értettem egyet Dracoval majd az ágy felé húztam.
(Alec.sz.)
Mikor az őrök kettesben hagytak Maryvel mindent elmeséltem.
-Korán reggel elmentem sétálni a tengerpartra mert készülök egy meglepetéssel Isának.Megjelent Kendall és a debil öccse és elraboltak.Ott meg hagytak egy hasonmást feltépett torokkal.Azóta itt kínoznak.
-Ez borzalmas!-mondta Mary.-Mivel készülsz Izzynek?
-Az maradjon az én titkom.-kacsintottam rá.Elnevette magát.
Pontosan tudtam,hogy mi is az a meglepetés.
Megakartam kérni a kezét.De féltem.Mi van ha talált mást?Vagy már nem szeret?Az elviselhetetlen lenne!Mindkét variáció.Mi tagadás:kétségek gyötörtek.
(Isabella sz.)
Carmelia elég karótnyelt.Pont az én ellentétem.Nehezen de ment,hogy játszam a román hercegnőt.
Egyik reggel a rabok között jártam és két ismerős alakot láttam. Gareth-hez fordultam.Ő egy újonc volt még a Román palotában.
-Ők ketten kicsodák?-mutattam rájuk.
-Maryanne Salvatore és Alexander Herondale.-válaszolta az készségesen.
-Köszönöm!-azzal ott hagytam Gareth-et.Nagyon kedves fiú volt meg kell hagyni.Egy este elbeszélgettünk.Azt mesélte,hogy Vladimir átverte őt és bevágta a gárdába.
-Miért nem mész a Volturihoz?-kérdeztem.
-És te miért nem vagy velük?Tudom,hogy nem vagy Carmelia.Te túl kedves vagy.-egy pillanatra elhallgatott.-De akkor ki vagy?
-Isabella Alexandra Sophia Salvatore Volturi.-feleltem.
-Akkor te...Maryanne rokona vagy?
-Igen.
-És Alexander párja.-ez kijelentés volt nem pedig kérdés.
-Pontosan.Azért jöttem,hogy kiszabadítsam őket.Segítesz?

*Ejtsd:kvinszenyéra



Tudom,hogy rövid lett de mostanában kb.ilyen hosszúak lesznek a fejezetek.Bocsi

2 megjegyzés:

  1. (Isabella sz.)
    Ez a Carmelia nevű lány már értem,hogy miért olyan beképzelt.Az apja Stephen von Hauser a Román klán feje és mindent megad az „ő kis kicsikéjének”.Én is hercegnő vagyok de nekem óráim vannak és Aroval mindig zongorázom.Ő viszont a tanulás szót aligha hírből sem ismeri.
    Raleph bíborostól egyenesen hányingerem van.Nyalizik egyfolytában.Stephen gügyög mintha két éves lennék és Vladimir…hát ő egy seggfej.Kendall beképzelt,Samuel pedig csak magáról tud beszélni.Sylviáról és Kathrinnról ne is beszéljek.Az is kiderült,hogy Samuel együtt van Carmeliával.Hogy Samuel mennyire más mint Alec volt!
    Éppen az ágyamon,akarom mondani Carmelia ágyán,mikor támadt egy ötletem.Az igazi Carmeliát a szirénekre bíztam.Lesétáltam a partra és beugrottam a vgízbe.Vártam egy kicsit amíg a lábaim uszonyokká alakultak és elúsztam a Fehérfok-Öbölbe.
    (Mary sz.)
    -Alec,te vagy az?-kérdeztem hitetlenkedő hangon.
    -Igen de mi történt Izzyvel?-ragadott meg a vállamnál fogva.
    A halvány fényben megláttam őt.Arca piszkos,ruhája szakadt,haja pedig kócos de nem ez volt a legrosszabb.A szemei vörösek voltak a sírástól.
    Megszorítottam a kezét.
    -Ki jutunk innen!
    Bólintott.
    (Stefan sz.)
    A városban kóvályogtam amikor Magnus felhívott.
    -Igen?
    -Alec nem halt meg!-jelentette ki.
    -Tessék?-kérdeztem vissza mert azt hittem,hogy rosszul hallok.Ez jó hír persze de mindannyian láttuk Alec szétmarcangolt testét.Hacsak nem a...
    -A Románok!-kiáltottam és az utcán lévők mind felém fordultak de én nem zavartattam magam.

    bocsánatot kérek de ez lemaradt az elejéről.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól lett!
    Üdv: Tiffany

    VálaszTörlés