2012. január 1., vasárnap

Újévi novella 2.

(Skyler sz.)
Elisával kitaláltuk,hogy szervezhetnénk egy újévi bulit.
-Kérdezzük meg Isát,hogy mit gondol!-mondta a barátnőm.
-Rendben!
Odaértünk és bekopogtunk.
Alec nyitott ajtót.
-Sziasztok!Mi járatban erre?
-Isát keressük!-mondtam.
-Azt rögtön gondoltam!-nevetett.-Bella téged keresnek!
-Eli,Sky sziasztok!-köszönt Isa.
-Figyu!Arra gondoltunk,hogy csinálhatnánk egy újévi bulit!
-Jó de ezt Aróval beszéljétek meg!
-Csak arra voltunk kíváncsiak,hogy te is szerveznéd-e velünk?
Isa Alec-re nézett.A fiú válloat vont.
-Rendben!Benne vagyok!
-Gyerünk Aróhoz!
Mint gondoltuk Arót a trónteremben találtuk.
-Aro arra gondoltunk,hogy csinálhatnánk egy újévi bulit!-mondta Elisa.
Egy pillanatig elgondolkodott.Sajnos Caius is ott volt éppen.
-Minek csinálnánk szilveszteri bulit?Így is elég gondunk van!-kelt ki magából
az ősz vámpír.
-Gond csak a te fejeddel van!-mondta Isa nyugodtan.
-Rendben,miért is ne?-szaította félbe Aro a veszekedésünket.
(Isabella sz.)PÁR ÓRA MÚLVA...
A szobámban ültem.Ebben a pillanatban Alec lépett be.
-Máris beleuntál a party szervezésbe?
-Nem!
-Hát akkor?-kíváncsiskodott.
-Mindent elvégeztünk.-feleltem.Próbáltam nem gondolni
arra ami aznap történt.
-Jól összevesztem Elisával!
-Már megint Draco miatt?-kérdezte Alec.
Bólintottam.Megölelt.
-Semmi baj Izzie!
A BULI KEZDETE...
Mindenki a nagy teremben gyűlt össze.
Demetri és Félix karaokéztak (meg kell hagyni jó hamisan).
Mindenki beszélgetett,nevetgéltek és Santiago meg Afton horror
sztoriztak.
Eljött az éjfél.Aro beszéde következett.
-Kedveseim!Elmúlt egy újabb év békességben.És külön szeretnék
gratulálni Damonnak és Jane-nek az eljegyzésük
miatt.Gratulálunk!Őszintén remélem,hogy sokáig élünk még békében!
Mindenki tapsolt.
Damon és Jane jött oda.
-Gratulálunk az eljegyzéshez!-mondtuk Alec-el.
-Köszi!-mondta Jane.Közben Stefan és Elena is csatlakoztak hozzánk.
-Bella te meg akartad ölni Dracót!-támadt le Elisabeth.
-Jé Elisa hogy neked mennyi eszed van!Stefan adj neki Nobel-díjat!
Egyébként pedig neked is szia!-mondtam.
mert elegem volt abból,hogy pár száz éve hallgathattam a családom vádjait.
Ha történt valami máris engem támadtak le,hogy "Isabella mit csináltál már
megint?"
Mindenki nevetett Elisa pedig sértődötten kullogott el.
Még a szemem sarkából láttam,hogy a kis húgom Dracónak
panaszkodik.De az este további részében elkerültem a húgomat.
-Hé Isa!-szólított meg Sky.
-Szia!-köszöntem.
-Jó kis party nem?
-De az!
-Isabella!-jött felém az én drága nénikém Didyme.
-Tessék Didyme néni.
-Irány az ágy!
Savanyú képet vágtam.
-Nézz az órára!Elmúlt fél kettő.-mondta.
-Didyme újév van had maradjon fent.-szólalt meg
a hátam mögül Aro.
Didyme dühös képet vágott.
-Rendben!-majd elviharzott.
Felsóhajtottam.
-Ma mindenki haragszik rám.
-Ugyan már Isa.Alec nem,sőt ő még szeret is.Stefan és Damon sem.
Giuseppe és én sem.A gárda sem,és még sorolhatnám.
Megöleltem.
-Sulpicia jó döntést hozott amikor téged választott.
-És Alec is amikor az én közkedvelt unokahúgomat választotta.
Elmosolyodtam.
A PARTY UTÁN...
Alec és én vissza mentünk a szobánkba.
-Jó kis buli volt.-jegyeztem meg.
-Na ja!Most már aludnod kéne!
Megcsókoltam majd elaludtam.
De egy dologban biztos voltam.
Hogy ezt az szilvesztert soha de soha nem fogom elfelejteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése