2012. július 21., szombat

31.fejezet

                                                              Darcy
Amikor Alec megcsókolta Isabellát azt hittem,hogy csak káprázik a szemem.
Auróra biztosított afelől,hogy soha többé nem fognak emlékezni egymásra.Erre itt smárolnak!
Velem szemben egy fekete hajú agyon smikelt csaj állt és bosszúsan nézte a boldog párt.
Túl tökéletes ahhoz,hogy igaz legyen!Odamentem hozzá.
-Ki vagy te vámpír?-kérdeztem tőle.
-És te?
-Én kérdeztem előbb!
-Zendaya Forester.
Elmosolyodtam.Szóval ő volt a menyasszony akit az oltárnál hagyott Alec Isabelláért.
-Darcy Stockholme.-mutatkoztam be.-Caius Volturi unokatestvére.-mosolyogtam ördögien.
                                                             Alec
PÁR ÓRÁVAL KÉSŐBB...
Fantasztikus volt újra a karomban tartani őt.
Most a szobája felé tartottam.
Bekopogtam.Ő nyitott ajtót.
-Elrabolhatlak?-kérdeztem huncut mosollyal.
-Persze!-kilépett.Egy fehér térdig érő ruhát viselt.
Isabella ruhája:

-Számítottál rám?
-Nem de ez volt a kezem ügyében és nem szerettem volna egész este báli ruhában lenni.
Elindultunk.Amint kiértünk az utcára felkaptam a hátamra és rohantam a kikötő felé.
Arra a helyre vittem ahova minden este (már amikor elengedtek) kimentem.
-Ez a kedvenc falam belátni egész Monte Carlot.
Felnevetett.
-Ezt mondtam én is neked amikor a kedvenc fámat mutattam meg.
Felugrottam és letettem a földre.
-Ez meseszép!-mondta.
-De semmi a te szépségedhez képest.-mosolyogtam rá és megsimogattam az arcát.
                                                             Isabella 
Mindketten leültünk a falra.Hozzábújtam a mellettem ülő fiúhoz.Az elmúlt években nem emlékeztem rá
de már nagyon vágytam Alec közelségére.
-Legszívesebben most azonnal visszamennék Volterrába de Cordeliára szükség itt van szükség.
Kérdőn nézett rám én pedig belekezdtem a históriába egészen attól a báltól fogva amikor elfelejtettük egymást.
-Most már tudom,hogy miért volt hiányérzetem!-nevettem halkan.
Elmosolyodott.
-Én is így vagyok ezzel!
Ekkor megcsörrent a telefonja.Ránézett a kijelzőre.
-Halló!-szólt bele.-Szia Jane!
Egy pillanatig csend volt.
-Darcy is itt van?Monte Carloban?
Még egy kicsit csend.
-Értem.Rendben!
Eltette a készüléket a zsebébe és szomorúan nézett rám.
(Darcy sz.)
Zendaya olyan naiv.Ez tetszik benne.Könnyen lehet uralkodni felette.Azt hiszi,hogy ha segít megölni Isabellát
akkor együtt lehet majd Alec-el.
(Isabella sz.)
Hirtelen nyávogást hallottunk a hátunk mögül és egy fekete kölyök macska ugrott az ölembe.
-Szia Devonne!-mosolyogtam rá aki erre odabújt hozzám.
-Úgy tűnik vetélytársam akadt!-nevetett Alec.
Én is elnevettem magam.
Devonne:
                                                                     (Csak feketében.)
-Nagyon résen kell ám lenned mert Devonne nagyon cuki!-viccelődtem.
Megsimogatta az arcomat.Devonne olyan arcot vágott mintha betették volna a mosógépbe
és elindították volna.
-Nyugi Devi!-mondtam.
Alec csak,hogy cukkolja a cicámat lehajolt és megcsókolt.A macska dühösen fújt Alecre.
Elnevettük magunkat.Alec meg akarta simogatni de Devonne odakapott.
-Mintha te lennél!-mondta.
-Odanézz!-mondtam.-Kel a nap!
Alec arca elkezdett csillogni.
-Ideje lenne visszamenni!-állt fel.
Bólintottam.Felkaptam Devonne-t és mentünk vissza a hotelbe.

3 megjegyzés:

  1. Alec és Isabella olyan cukik voltak nem is beszélve a cicáról akit egyszerűen meg kell zabálni olyan édes. Nagyon tetszett.
    Üdv: Tiffany

    VálaszTörlés
  2. Örülök,hogy tetszett bár elég rövid lett!
    Nemsokára hozom a folytatást!:D
    És a másik blogjaimon is lesz majd friss!:D

    VálaszTörlés