2012. február 23., csütörtök

Farsangi Novella 1.

(Stefan sz.)
Az egész városban nagy az izgalom,beleértve a
Robert E.Lee középiskolát.Éppen az utolsó órámra igyekeztem
amikor hirtelen megjelent mellettem Isa.
-Úristen!A frászt hozod rám!-mondtam.
Nos köztudott,hogy Isa sokszor szokta megijeszteni az embereket.
Még ha nem is szándékosan.
-Neked is szia!
Már éppen meg akartam kérdezni,hogy mit szeretne
ám ebben a pillanatban szólalt meg a szünet végét jelző csengő.
Ámen!
-Bocsánat de mennem kell!-azzal elsiettem.
Egész történelem órán azon agyaltam,hogy mit akart mondani a húgom.
Mr.Tanner éppen befejezte az órát amikor meghallottam Isa hangját
a fejemben:Aro azt mondta,hogy a közelben egy csapat újszülöttet találtak!
-Micsoda?-kérdeztem hangosan kimondva.
-Ejnye Mr.Salvatore!Nem hallott még a házifeladatról?-gúnyolódott
Mr.Tanner.
Majd amikor visszafordult a táblához.Matt odasúgta nekem:
-Ha ez vígasztal én is utálom Mr.Tannert.
Akaratlanul is elmosolyodtam.
Végre valahára kicsngettek.Elena és én a szekrényeink felé vettük
az irányt.
-Mi volt ez az egész?
-Isa már megint a fejemben beszélt hozzám!
-És mit mondott?
-Állítólag Aróék találtak egy csapat újszülöttet a város határában.
-Ráadásul pont ma amikor Lockwood-ék  álarcos bálja lesz!
-Tudom!
(Damon sz.)
Amíg Isa és Stefan suliban voltak addig Alec és én
úgy döntöttünk,hogy felkutatjuk az újszülötteket.
A húgom Volvojával mentünk mert az én Ferrarim nagyon
feltűnő.
-Szóval,neked mi a képességed?-érdeklődtem.
Isa csak azt mondta,hogy Alec különleges képesség birtokában van
de azt nem,hogy mi is az a képesség.
-El tudom venni az emberek érzékeit pl.a látásukat,a hallásukat
és a szaglásukat.
-És ez a vámpírokon is működik?
-Igen.Ha csak az embereken hatna akkor a Mester hagyott volna meghalni.
-Kétlem!-morogtam.
Aro bácsikánk imádja az olyan vámpírokat akiknek
különleges képességükvan.Ezért akarta,hogy
csatlakozzon a Volturihoz Maggie az ír-,
Zafrina az amazon-és Kate a denali klánból.
Alec nem mondott semmit csak bólintott.
-Ugye tudod,hogy Isa nem szereti,ha te és a halál
egy mondatba kerültök?-kérdeztem poénkodva.
-Igen,tudom!
(Isabella sz.)
-Segítsetek!-rohantam oda Cece,Essie és Lily hármasához.
Igazából Cecilia,Esmeralda és Lilyann csak ők kérték,hogy
hívjam így őket.
-Te jó ég!Isa úgy festessz mint Beth Holloway* amikor megtudta,hogy
eltűnt a lánya.-rémüldözött Essie.
-Ha ha!Marha vicces!-mondtam.
-Ez most lényegtelen!-vágott közbe Cece.-Ti mit fogtok felvenni
Carol Lockwood álarcos báljára?
-Én még nem tudom!-vallottam be.-Ebben kérném a segítségeteket!
-Nyomás vásárolni!-jelentette ki Lily.
PÁR ÓRA MÚLVA...
Mindenünk meg volt a bulira.A ruhától a kiegészítőkig.
Cece,Lily és Essie arról áradoztak,hogy milyen jó lesz.
Én csak hallgattam őket mert néha na jó,sokszor elkalandoztak a gondolataim.
Állandóan Alec és Damon miatt aggódtam.
-ISAAA!-kiáltotta Cece.
-Igen?
-Elisa is ott lesz?
-Sajnos nem!Szobafogságra van ítélve.-a múlt hónapban
Elisa elszökött Dracóval.Arra sajnos nem számított,hogy Demetri
bárkit,bárhol és bármikor megtalál.
-Had találjam ki!-kezdte Lily.-Ez egy hosszú szomorú történet.
-Fején találtad a szöget!-nevettem el magam.
-Na menjünk készülődni!-adta ki a "parancsot" Cece.
-Igenis Kapitány!-vágta vigyázba magát Essie.
-Hangosabban!-vigyorogtam.
-Igenis Kapitány!-vágták rá.
Mind el nevettük magunkat.
-Irány hozzánk!-mondta Cece.
Mind beraktuk a szatyrokat a csomagtartóba és beültünk
a barátnőm Audi TT cabriójába és mentünk a Cara-ház felé.
Cece kocsija:

A Cara ház:




A HÁZBAN:
Cecének  van egy nővére Lilla.Ő is nagyon jófej.
Látszódik,hogy testvérek.
-Anyáék Seattle-be utaztak így miénk a ház ma és a
hétvégén is.-köszöntött minket Lilla.
-Remek!Álljunk neki a készülődésnek!
(Damon sz.)
Amint beléptünk Alec-el a kertbe rögtön észre vettük
a húgomat és a barátnőit.Isa éppen a zongorán játszott.
A lányok ruhái:
Isabella:

 Esmeralda:

Cece:


Lily:
 Isabella:
 Esmeralda:

Cecilia:

 Lily:
 Damon:

Alec:

Stefan:

Annyira elbambultam,hogy észre sem vettem,hogy a dalnak vége
és valaki megölel.
-Szia!-köszönt Isa.
-Gyönyörű vagy!-mindig így gondolom de most kivételesen szép volt.
Egy fekete ruhát és egy hozzáillő álarcot viselt.
(Isabella sz.)
-Mi történt?-kérdeztem.
-Megtaláltuk őket és megöltük valamennyit de négy megmenekült.
-Akkor valószínűleg itt lesznek.Könnyen elrejtőzhetnek egy álarcos
bálon.
-Tudom!-sóhajtotta.-De a szaguk elárulja őket.
-Isa!-hallottam egy ismerős hangot a hátam mögül.
Megfordultam és kishíján szívrohamot kaptam.

*Nathalee Holloway c.film egyik főszereplője.Nathalee Hollowaynek (aki titokzatos módon eltűnik)
az édesanyja aki kitartóan keresi a lányát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése