2012. február 14., kedd

Valentin napi novella

(Stefan sz.)
A szekrényemben kutakodtam.Ezt nem hiszem el!
Amikor nem keresem mindig belebotlok de ha kellene
akkor meg elnyeli a föld.
-Damon!-morogtam.Csakis ő vihette el hiszen Isabella
nem szokta hordani a kedvenc pólómat.Ráadásul pont ma,
amikor párosrandira megyek Elenával,döntött úgy az
én drága bátyjám,hogy brosot tör az orrom alá
-Minden rendben Stefan?-jött be Isabella.
-Nem mondanám!Damon eltüntette a kedvenc pólómat.
Jut eszembe ő hol van?-szegeztem a kérdést a húgomnak.
-A Grillbe ment azzal az ürüggyel,hogy fontos találkozója
van Alarickal.
-Hát ez remek!
-Segítsek?
-Az jó lenne!
Elgondolkodott majd aszekrényemhez léptett és kivett egy
fekete farmert és egy világos kék inget.
-Ez jó lesz?
-Isa életmentő vagy!
-Hova készülsz?
-Elenával,Mattel és Carolinenal megyünk páros randira.
Bólintott.
-Mikor kell indulnod?
-Negyed óra múlva.
-Vigyél Elenának virágot.
-Pont erre gondoltam!-nevettem.
-Mondja Mr.Salvatore,nem vagyunk mi véletlenül rokonok?-vicces-
kedett Isa.
-Nos nem tartom kizártnak Miss Salvatore!
-Érezd jól magad!-mondta.
-Tanács?
-Ne szúrd el!
-Igenis ezredes!Tényleg neked mi a programod?
-Alec nem árulta el!-felelte vidáman.-Ezt utálom benne!
Hogy olyan jól tud titkot tartani!
-Jó szórakozást!Szia!-mondtam majd arcon csókoltam.
-Szia és érezd jól magad!
Beültem a Audimba és mentem Elenáért!
Stefan kocsija:

(Damon sz.)
Éppen Katherinehez igyekeztem.Ma Valentin nap van.
Már alig vártam,hogy az egész napot a szerelmemmel töltsem.
-Katiehez megyek!-vetettem oda Isának amikor elhaladtam mellette.
-Rendben!Érezd jól magad!-Az egész havi vérkészletemet tenném
rá,hogy nem figyelt mert Isa utálja Katherine-t.Sőt nem is utálja
hanem gyűlöli.Szerinte Katherine csak kihasznál!Na nem mintha
érdekelne mit gondol.Ennyi erővel én is olyan dolgokat mondhatnék
Alec-ről,hogy égnek állna a haja.Elindultam a ferrarimmal.
Imádtam ezt a kocsit.
Damon kocsija:

Pár pillanat alatt ott voltam.Jó igaz,hogy a megengedettnél gyorsabban
mentem de ez jelen pillanatban nem igazán foglalkoztatott,inkább
Katherine járt a fejemben.Bekopogtam.
-Szia!-nyitott ajtót a szerelmem.-Jó,hogy jösz!Beszélnem kell veled!
(Isabella sz.)
-Neee már!Áruld el lécci!-néztem rá boci szemekkel.
-Bármilyen édes is vagy,ezt nem szeded ki belőlem!-nevetett Alec.
-Gonosz!-mondtam tettetett sértődöttséggel.
-Na jó!Nem sokára indulnunk kell!Úgyhogy készülődj!-mondta.
Magamhoz húztam és megcsókoltam.
-De kis heves vagy!-nevetett.-Na jó!Most már készülődj!
Majd elment.
Most már értem,hogy mit érzett Stefan reggel!
A szekrényhez léptem.
Kutakodtam benne egy kicsit.
Elővettem egy farmert egy fekete kombinét és egy kardigánt.
Elrohantam hajat mosni.Tíz perc alatt végeztem vele.
Gyorsan felöltöztem.A nyakamba tettem a nyakláncomat
és annak ellenére,hogy sötétedett az ujjamra húztam a védőgyűrűmet.
Isabella ruhái:



Csak a nyakláncot nézzétek.
 A védőgyűrű:


Lerohantam.Alec is elkészült.Beültünk a Volvómba és elindultunk
a számomra még ismeretlen helyre.
Isabella kocsija:

(Stefan sz.)
Remekül éreztem magam.Vicces történeteket meséltünk és jókat
nevettünk.
-Nem megyünk biliárdozni?-kérdezte Matt.
-Benne vagyok!És ti lányok?
-Naná!-állt fel Elena.
-Caroline?-érdeklődött Matt.
-Jövök!
-Csak vigyázzatok Stefannal.Úgy leverte Damont biliárdban,mint
vak a poharat.-mondta Elena.
-Nem igaz!-vetettem ellen.
-Tényleg?Nos akkor derítsük ki!-mosolygott Matt.
-Na ez érdekes lesz!-nevetett Caroline.-Matt vs. Stefan.
A biliárd asztalhoz mentünk és elkezdődött a meccs.
-Tíz dollcsit teszek Matt-re.-szólt Caroline.
-Állom!-nevetett Elena.
(Damon sz.)
-Tessék?-kérdeztem.Talán rosszul hallok?
-Damon,nézd így a legjobb!
-Igen,neked!
-Damon...
-Rendben,elfogadom,hogy szakítottál velem de
akkor az egész családomat hagyd békén beleértve
engem is!
Választ sem várva kirohantam,beültem a kocsimba és elhajtottam.
Visszamentem a házba.Szerencsére sem Stefan sem Isabella nem volt
otthon.Felrohantam a szobámba és zokogva az ágyra borultam.
Nem hiszem el,hogy Katherine szakított velem.
Hirtelen hallottam,hogy valaki bejött.
Megfordultam.
-Jane!
-Szia Damon!Mi a baj?-érdeklődött.
-Semmi!-mondtam de Jane-t nem lehetett átverni.
-Katherine szakított veled,igaz?
Bólintottam.Végig simítottam az arcán.
-Semmi baj.-mondta.
(Stefan sz.)
Az egész este remek volt.
Végül hazakísértem Elenát.
-Remekül éreztem magam!-mondta amikor az
ajtóban állt már.
-Igen,én is!
-Holnap találkozunk!
-Szia!-köszöntem el.Majd megcsókoltam.
(Isabella sz.)
Alec elvitt vacsorázni majd visszamentünk a házba.
Én olyan fáradt voltam,hogy már a kocsiban elaludtam.
(Alec sz.)
Megérkeztünk haza.Isa elaludt így felkaptam és felvittem.
A lépcső felénél jártunk amikor hirtelen felébredt.
-Semmi baj!Aludj tovább!-mondtam neki.
Felértünk.Ekkor hirtelen megfogta az ingem gallérját és kimondta
a nevemet.
Elmosolyodtam.
Lehajoltam és gyengéden megcsókoltam.
-Szeretlek!-mondtam még ha nem is halltotta.
Így ért véget életem legszebb Valentin napja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése