2012. február 26., vasárnap

12.fejezet

(Damon sz.)
-Már alig várom az estélyt!-lelkendezett Isa.
-Hé Bells!Ugye tudsz táncolni?-kérdeztem.
Sértődötten nézett rám.
-Damon tudod,hogy imádlak de van amit te sem tudsz rólam.
Egyébként pedig,víz alatt töltöttem azt a tíz évet,nem pedig barlangban.
-Mi a különbség a kettő között?-értetlenkedtem.-A sziréneknek nem
kell megtanulniuk táncolni mert nem lábaik vannak.
Már éppen készült hozzám vágni egy csípős megjegyzést amikor
Stefan közbe szólt:-Elég legyen a veszekedésből!
Sértődötten fordultam el.A nap mintha sosem akart volna véget érni.
ESTE...
Mi Stefannal egyszerű öltönyt viseltünk Isabella pedig egy zöld ruhát.
Megérkeztünk a Renaldi birtokra.
-Üdvözlöm Mr.Salvatore.-mondta valószínüleg Mrs.Renaldi Arónak.-Örülök,
hogy eltudtak jönni.
-Mi köszönjük a meghívást Mrs.Renaldi!-mosolygott Aro.-Ők a fivérem
gyermekei Damon,Stefan és Isabella.-mutatott be minket.
-Igazán örülök,hogy megismerhetlek titeket!Gyertek beljebb!
Az egész ház (már amennyit láttam belőle) gyönyörű volt.
-Peter!-szólt oda egy férfinak.
-Igen?
-Had mutassam be Mr.Salvatorét és a rokonait Damont,Stefant és Isabellát.
Peter dühösen nézett Isabellára majd megszólalt:-Boszorkány!
-Na de Peter!Milyen viselkedés ez?-csatlakozott
hozzánk egy nő.-Elnézést
kérek a férjem viselkedése miatt!Egy kicsit izgul mert a
 mi Alec-ünk nemsokára összeházasodik Ms.Foresterrel.
Én egyébként Sonja Bright vagyok.
-Én pedig Isabella Salvatore.Örülök,hogy megiserhetem.
-Te jó ég!Zendaya és Alec már jegyesek!
Miért nem montad előbb?-kérdezte Mrs Renaldi
(Isabella sz.)
-Nem okoz önöknek gondot ha én most elmegyek?
Szükségem van egy kis friss levegőre!-mondtam.
-Hát persze,hogy nem!
Kimentem a kertbe és leültem egy padra.
Két oka volt,hogy kimentem a levegőre.
1.Nem szerettem volna Peter Herondale társaságát élvezni.
2.Borzasztóan szomjas voltam.
Hirtelen hangokat hallottam.
Gyorsan elfutottam.
Az erdőn át gyorsan haza.
(Aro sz.)
-Mr.Salvatore had mutassam be a fiamat Alec-et és
a két lányomat Jane-t és Emily-t.-Peter Herondale igen jó társaságnak
bizonyult ha Isabella nincs a közelben.
-Igazán örvendek!-mondtam és az arcomra erőltettem egy mosolyt.
-Bácsikám nem láttad Isabellát?-jött oda hozzám Stefan.
-A kertben nézted?
-Mindent felkutattunk de nem találtuk meg.-szólalt meg Damon.
-Van egy ötletem,hogy hol lehet!-mondtam.
OTTHON...
-Isa?-kiáltotta Damon.
Semmi válasz.
-Megyek megnézem a szobájában.-jelentette ki Stefan.
(Stefan sz.)
Felrohantam a húgom szobájába.
Isa ott ült az ablakpárkányban,háttal nekem.
-Isa miért tűntél el?Tudod,hogy mennyire aggódtunk érted?
Erre megfordult.
Az arca könnycseppektől fénylett,a szeme vörös volt a sírástól.
-Sa...sajnálom!
-De mi történt?-kérdeztem.
(Jane sz.)
Egy árnyat láttam elsuhanni mellettünk.
-Mi volt ez?-kérdeztem Alec-et.
-Nem tudom!
-Alec!Jane!-hallottam édesanyám hangját.
Odarohantunk.
-Édes Istenem!-Margaret néni természetesen
hozta a formáját.-Alec Hallottam,hogy hozzá mész Zendaya
Forester-hez.
Az említett felnyögött.
-Hahó Al!-az emlegetett szamár,gondoltam csípősen.
Alec arcára pillantva kis híján elnevettem magam.
A bátyám úgy nézett ki mint aki mindjárt elsírja meagát.
-Zendaya ő az édes anyám Margaret Tilney Bright.-közölte
kedvesen anya.
-Igazán örvendek!-mondta olyan hangnemben amitől hányingerem
támadt.
-Sonja mennünk kell haza!-jött oda apa.
Ámen!
-Rendben!Viszlát Zendaya!
-Viszlát Mrs.Herondale,viszlát Mrs.Bright!-búcsúzott el.-Szia Alec!
Találkozunk holnap az oltárnál!
(Damon sz.)
Egy órával később Stefan jött le az emeletről.
-Na?-kérdeztem.
-Fent van a szobájában!-mondta az öcsém.
-Azt mindjárt gondoltam!Hogy van?
-Sírt de,hogy miért azt nem akarta elárulni.
-Ágyba fiúk!Holnap nehéz napunk lesz!-jött be Aro.
Némán tettük amit mondott.
Nem is vettem észre,hogy milyen fáradt vagyok csak akkor
amikor gyakorlatilag azonnal elnyomott az álom.


Sonja Bright:

Az anyuka

Peter Herondale:
Az apuka

Emily Herondale:

Alec és Jane húga


Margaret Tilney Bright:


Sonja édesanyja

Zendaya Forester:


Alec menyasszonya,Mr. és Mrs.Forester lánya

Daisy Bright:


Alec és Jane unokatestvére   (anyai ágon)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése