2012. február 23., csütörtök

Farsangi Novella 2.

(Stefan sz.)
-Szabad egy táncra?-kérdeztem.
-Semmi akadálya!-mosolygott Elena.
Három számot végig táncoltunk majd leültünk egy asztalhoz.
Abban a pillanatban Damon,Isa és Alec bukkant fel.
-Stefan,Elisabeth itt van!-mondta Isa gondterhelt arccal.
-Most beszéltem Giuseppével és azt mondta,hogy életbe vágóan
fontos,hogy Eli haza kerüljön!
-Miért?-értetlenkedtem.
-Azt nem árulta el.-felelte Damon.
-Érzitek?-kérdezte Isa.
-Igen,ők azok!-mondta Alec.
Követtük a szagot ami az erdő felé vezetett.
-Előre megyek!-jelentette ki Isa.
Egyik pillanatban még foszforeszkált majd eltűnt.
-Damon!-jött felénk a házigazda Carol Lockwood.
-Jó estét Carol!-köszönt illedelmesen a fivérem.
-Mi megkeressük Isát,majd gyere utánunk.-intézte szavait Alec Damon-höz.
-Rendben!
Gyorsan elindultunk az erdő felé.
Hirtelen megjelent Isa.
-Gyertek!Nincsenek csapdák!
Továbbra is követtük a szagot ami elvezetett egy romos házhoz.
A ház:


-Itt vannak!
Beosontunk.
A nappaliban,vagy bármi legyen is az,volt a maradék négy.
Én hirtelen ráugrottam az egyikre.Egy fiatal férfi volt.
Pár pillanattal később három vámpír máglyája már égett.
-Elkapom a negyediket!-mondta Isa.
Alig vettem észre,hogy eltűnt mert már a következő pillanatban
mellettünk állt.
Egy kisfiú volt.Alig múlhatott 10.
(Isabella sz.)
Elszorult a torkom.
Ez az újszülött erősen emlékeztetett valakire.
-Vincent!-hasított belém a felismerés.
A kisfiú a legjobbarátnőm Juliet öccse volt.
-Julie is itt van?
-Ki vagy te?-kérdezte rémülten.
-Lexy.-Onnan jött ez a név,hogy a teljes nevem Isabella Alexandra
Sophia Salvatore.Csak Juliett-nek és Vincent-nek engedtem meg,hogy
Lexy-nek hívjon.
-Ismered?-faggatott Stefan.
-Igen.
-Vissza térve a kérdésedre,igen itt vannak Mystic Falls-ba.
-Akkor holnap első dolgom lesz felkutatni őket.-mondtam.
-Nem kell messzire menned!-mosolygott sejtelmesen.
-Ezt hogy érted?
-Így értem!-mutatott a máglyákra.
-Úristen!-mondtam.Nem hiszem el.
-Gyere Isa menjünk haza!-fogta meg a kezem Alec.
(Vincent sz.)
Láttam ahogy távoznak majd amint hallótávoságon kívülre
kerültek elő vettem a mobilomat és betárcsáztam a nővérem
számát.
-Halló!-szólalt meg Julie a vonal másik végén!
-Szia nővérkém!Nem hiszed el kivel találkoztam.
-Kivel?
-Lexy-vel.
(Alec sz.)
OTTHON...
Felmentünk Isa szobájába.
-Apa hívott!-mondta.
-És mit mondott?
-Azt,hogy Elisa gyereket vár.
Láttam rajta,hogy még mindig bántja a házban történt.
Finoman megcsókoltam.
-Semmi baj!
-Oh de édes!-hallottam egy gúnyos hangot a hátam mögül.
-Zendaya!

Elnézést kérek,hogy ilyen rövid lett de remélem mindenkinek tetszett.
                                                       Puszi:Isabella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése