2011. december 23., péntek

Karácsonyi novella 1.

(Isabella sz.)
-Kéééééééééééérlek!-könyörögtem apának.Alec a hátam mögött állt és                                               
 minden bizonnyal remekül szórakozott.-Ez lesz Nono első mikulása!
-Végülis miért ne?Alec te mit gondolsz?-kérdezte Giuseppe.
-Én természetesen benne vagyok!-mondta.Elmosolyodtam.
Hát persze,hogy benne van.
-És ki legyen a mikulás?-kérdezte apa.
-Hmmm...legyen Aro bácsi.-mondtam.
KÉSŐBB...
-Szerinted igent fog mondani?-kérdeztem Aleccet.
-Lehet.De te vagy a médium.-viccelődött.Vele nevettem.
-Ja igaz.-átöleltem a derekát.
-Már őszintén aggódtam,hogy elfelejtetted.-mondta és megcsókolt.
-Az vicces lenne.A szenilis vámpír.Na kérdezzük meg Arót.
-Rendben!-felálltunk.És kézen fogva elindultunk.
Ebben a pillanatban Mary és Derek párosa sétált el mellettünk.
-Nektek is sziasztok!-mondta Alec.Ő és Derek nem jöttek ki
egymással.Emiatt Maryvel rengetegszer összekapunk.
A cousinom Derek mellé én pedig Alec mellé álltam.
-Bocs nem vettünk észre titeket.-mondta Mary
-Azt vettük észre!-jegyeztem meg csípősen.
És sétáltunk tovább.Alec morgott valamit az orra alatt de én nem értettem,
hogy mit.Odaértünk a bácsikám szobája elé.
Bekopogtunk.
-Gyertek!-szólt ki Aro.
Meg se kellett volna lepődmöm,hogy apát ott találom.
-Gondolom apu elmondta miért kerestünk fel.
-Igen.-mosolygott.
-Akkor gondolom nem baj ha megyünk.-mondta Alec.
-Pesze,persze nyugodtan.-felelte Aro szórakozottan.
MÁSNAP...
A reggeli napfény ébresztett.Ránéztem az órára.Reggel fél 7 volt.
-Jó reggelt!-köszönt Alec vidáman.
-Szia!
-Képzeld Aro rendez egy bált.Meghívta a Denali és a Cullen klánt.
-De jó!-kiáltottam.
-Öltözz fel!Lent találkozunk.-mondta,megcsókolt és eltűnt.
Villám gyorsan felvettem egy farmert,egy felsőt és a kedvenc converse
cipőmet.Majd a nyakláncomat amit Alec-től kaptam.
                                  
                                                       Isabella ruhái:



 Gyorsan a nappaliba mentem.Norton ott ült középen és az ajádékait bontogatta.
Pár pillanat múlva meghallottuk Arót.
-Ho-Ho-Hó boldog karácsonyt!-jött le az emeletről piros ruhában,pom-ponos
sapkában és ál-szakállal.
-Télapó-kiáltotta az öcsém.
-Szervusz Norton!Jó gyerek voltál?-kérdezte.Kis híja volt,hogy nem nevettem el
magam.
-Nagyon jó gyerek volt Télapó.-mondta apa.Oda mentem Alec mellé ő pedig átkarolt.
-Akkor megérdemled az ajándékot.-Alec is majdnem elnevette magát.
-Most már sajnos mennem kell.Sokan várnak még rám de ha jó gyerek leszel
jövőre is meglátogatlak.Viszlát és kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok!
-Viszlát Télapó!-motyogta Norton.
ESTE...
-Isa.-szólított meg Norton.
-Igen?
-Tudom,hogy Aro volt a Télapó.
-Vicces volt mi?-kérdeztem.
-Hát eléggé.-nevetett.
-Na jó!-mondtam.-Ideje aludnod.
-Le akarsz pattintani,hogy Aleccel legyél,mi?-ha nem mosolyog azt hittem
volna,hogy komolyan gondolja.
-Feltett szándékom.-vicceltem.
-Akkor jó!
-Na gyere!-felkaptam és rohantunk a szobájába.
                                              
Norton szobája:

Olyan álmos volt,hogy a kezemben aludt el.Be tettem az ágyába,betakartam és
megpusziltam az arcát.Majd csendben elosontam.
Végig mentem a folyosón, fel a lépcsőn és be a szobámba.
Isabella szobája:



Meg sem lepődtem amikor megláttam Aleccet.
-Van kedved elmenni moziba?-kérdeztem.
-Találkozzunk fél óra múlva a nappaliban.
-Rendben!-megcsókoltam majd eltűnt.
A ruhámat választottam ki elősször.Aztán mentem zuhanyozni.
Természetesen nem festettem ki magam.Csak magamra fújtam a kedvenc parfümömet.
Lerohantam.Pont egyszerre érkeztünk Aleccel.
-Mehetünk?-kérdezte Alec.
-Hát persze.-végigmértem.Egy szürke póló,egy farmer ,egy fekete pulóver volt rajta
és egy halálfejes tornacipő.

Alec ruhái:




Isabella ruhái:






Elindultunk az én kocsimmal.
-Mit nézzünk meg?-kérdeztem.
-Egy jó kis horrort.-mondta a szerelmem.
Mindig is imádtam a horror filmeket.
-Mit szólsz a Mennyből az ördöghöz?-kérdeztem.
-Jól hangzik.
Odaértünk és megvettük a jegyeket.Volt még egykis időnk a film előtt
így beültünk egy közeli kávézóba.Beszélgettünk egy negyedórát.
A film nagyon jó volt a trailer nem "hazudott".
Alec végig fogta a kezemet ami csak még jobbá tette a mozizást.
Negyed 9-kor lett vége és indultunk haza.
Otthon azonnal a szobámba mentünk.
-Jó kis film volt mi?-kérdeztem.
-A leges-legjobb.-mondta majd megcsókolt.-Neked is ideje lenne aludnod.
-Na jó!-bemásztam a paplan alá és azonnal elaludtam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése