2011. december 7., szerda

3.fejezet

(Isabella szemszöge)
Láttam ahogy Vladimir megharapja először apát majd Arót.Brad pedig
 Didyméhez lépett és
 újra a nyakába mélyeztettefogait.Stefan pedig felém közeledett.
 A nyakláncomat,amit
anyától kaptam még anno,görcsösen szorítottam.Hirtelen egy nagy villanás
 és mintha csakálmodtam volna az egészet
 .De volt néhány dolog ami nem stimmelt.Az első,hogy mit
 keresek az utcán.Második pedig,hogy apa,Aro és Didyme a
földön fekszenek.
Nem tudtam mit tegyek.Haza kellett volna menjek de nem akartam itt az
utca kellős közepén
hagyni őket.Leültem és gondolkodtam.
Emlékszem,hogy egyszer kihalgattam apa,Didyme és Aro beszélgetését.
-Ők ugye nem fogják örökölni a Caleb boszorkák erejét?-kérdezte Aro.
-Damon és Stefan nem mert a hatalom női ágon öröklődik de ők
varázslók.Isabella
 sem mert ha a családban ikrek vannak ők nem birtokolhatják a
Caleb hatalmat.Aki
 lehetséges az Elisabeth.-válaszolta apa.
-Most egy kicsit megnyugtattál!-sóhajtott Didyme.
-Elisabethre különösen figyelünk kell ha jót akarunk az embereknek és
 persze magunknak
is.-mondta Aro.Ennyi elég is volt és halkan ellopakodtam.
Visszatérve a jelenbe.Apa azt mondta,hogy én nem fogom örökölni.De akkor mi
történt az előbb?Hogy tudtam varázsolni?Mert,hogy ez nem lehetett
 más mint varázslat.
De azt mondták,hogy Elisabeth lesz boszokány.Nem azt ,hogy én.
Hirtelen Damon,Stefan és Norton jelent meg.
Nem kellett kérnem máris belekezdtek a történetbe.Majd én is elmeséltem,
hogy mi történt
velünk.Norton eközben elaludt.Stefan pedig elkezdett fel-alá járkálni.
-Ez lehetetlen!-mondogatta.
-Mi is tudjuk.-felelte csípősen Damon.
-Hagyjátok abba ez most nem segít!-szóltam rájuk.-Inkább találjuk ki
 mi legyen!
-Igazad van!Ne haragudj!-mondta Damon és Stefan.
-Nincs semmi baj!De ez most nem lényeges.
-Isabella,Stefan,Damon,Norton!-kiáltotta egy ismerős hang.
Megfordultunk.Ha hiszitek ha nem.Aro és Didyme állt ott életnagyságban.
-De jó,hogy éltek!-sóhajtottam megkönnyebbülten.
-El kell tünnünk innen!-jelentette be Damon.
-Bárkik is támadtak meg minket vissza fognak jönni.
Még aznap este elhagytuk Mistic Fallst.

1 megjegyzés:

  1. Jaj de izgalmas!
    Alig várom már,hogy megtudjam ki
    lesz a Caleb boszorka!
    Isa vagy Elisa?
    Üdv:Angelica

    VálaszTörlés