2012. április 13., péntek

24.fejezet

(Isabella sz.)AZNAP DÉLUTÁN...
Nagyon kapart a torkom ezért elmentem vadászni.
Amint az erdőben sétálgattam egy fényes valamit vettem  észre.
Elindultam,hogy megnézzem mi is az.
Odaértem.
Leesett az állam.Ez lehetséges?
(Damon sz.)
-Damon ez neked jött!-mondta Stefan és az ágyamra dobott egy téglaszerű csomagot.
Kibontottam és egy videókazettát találtam benne.Beraktam a lejátszóba és elindítottam.
A képernyőn Xavier,Afton és Santiago képe jelent meg.
-Hali Dam!Mivel elutaztál Texasba lemaradtál a csínyről de szerencsére Xavier felvette
videóra és a tiszteletpéldányt elküldtük neked.Reméljük tetszeni fog.
Aztán elsötétült a kép és megjelent Tyler amint a szobája felé veszi az irányt.
Benyit a szobába csakhogy az nem az övé mert Tyler szobáját eltűntettük.
Nagy sikítozás és Tyler szabadkozva kirohan.Én persze jót nevettem rajta.Itt elsötétült a kép.
Úgy tűnik,hogy a mi kis viccünk jól sült el.
(Stefan sz.)
Éppen a teraszon ültem és tanultam a holnapi spanyol vizsgára mikor megcsörrent
a telefonom.Mielőtt felvettem volna ránéztem a kijelzőre.Katherine.
Megnyomtam a "felvesz"gombot.
-Szia Katherine!-mondtam bele.
Hosszú csend.
-Kath ott vagy?-kérdeztem.
-Miért Stefan?-szólalt meg.-Miért teszed ezt velem?
-Sajnálom Kath!
-Egyszerűen eltűnsz és csak annyit mondassz,hogy bocs Kath?!
-Hogy tehetem jóvá?-kérdeztem.
Egy pillanatig gondolkodott.
-Gyere vissza Volterrába!
-Ne haragudj de nem fog menni!-vallottam be.
-Oh,értem!-mondta szomorúan majd bontotta a vonalat.
(Isabella sz.)
Meg volt az és éppen egy szarvast terített le és szívta ki belőle az állatot éltető
vért.
-Meg?-kérdeztem.
Felkapta a fejét és elfutott.Én utána iramodtam.
Egy jó ideig csak futottunk majd már nem bírta tovább és megfordult,hogy lássa
tiszta-e a terep.Nagyon megijedt amikor meglátott engem három lépésnyire tőle.
-Te is vámpír vagy?-kérdezte.
-Ezt én is kérdezhetném tőled de amit láttam bebizonyította,hogy te mi is vagy.
-Szóval te is...?
-Majdnem.-feleltem őszintén.-Csak 1/3 részben.Én egy nephilim vagyok a fivéreimmel
együtt.
-Hűha!-ámélkodott.
Egy  pár másodpercig hallgattunk.
-Van kedved velem vadászni vagy már befejezted?-böktem ki végül.
-Bocsi de már végeztem.
-Na jó!Szia!-köszöntem el.
-Szia!-szólt utánam.
Csak a visszafele úton vettem észre,hogy milyen messzire jutottunk.
Levadásztam egy őzet és két nyulat majd a testüket elégettem és indultam vissza a
házba.
(Stefan sz.)
Már alkonyodott.
A tetőn ültem és a könnyeim patakzottak.
-Stefan te mit csinálsz itt?-kérdezte Isa.
-Szia!Semmit csak levegőzni akartam egy kicsit.
-Aha és látom ezért sírsz!-mondta és leült mellém.
-Nem,Katherine dühös rám.-a mondat végén kissé elcsuklott a hangom és
zokogásban törtem ki.
Isa átkarolt én pedig a vállára hajtottam a fejemet.
-Dimitte me si vere similis!-mondta a húgom latinul.
-Ha igazán szeret megbocsát.-mosolyogtam.
-Erit non problema!*-mondta Isa még mindig latinul.
-Bárcsak eltudnám hinni!-sóhajtottam.
-Ne aggódj megfog bocsátani!-veregette meg bíztatóan a vállamat.
-Et si non?**-kérdeztem most én latinul.
-Ibi est nihil iniuriam cum!***-mondta mire elnevettük magunkat.
-Isabella Alexandra Sophia Salvatore!-hallottuk Lauren hangját.-Gyere le a tetőről de
azonnal!
-Me paenitet non intellego!****-kiálltottuk Stefannal mire Lauren dühösen be ment a házba.
-Semmi baj meg fog bocsátani!-mondta bíztatóan majd leurott a tetőről.



*Nem lesz gond!
**És ha nem?
***Akkor sincs semmi baj!
****Bocsánat nem értem!

A hely ahol Isabella megpillantotta Meg-et:



A hely ahol Isabella és Meg beszélgettek:

3 megjegyzés:

  1. Katherine tényleg nagyon mérges Stefan-ra, de azért remélem megbocsált. Gondoltam, hogy Meg is vámpír (a király sportkocsikról lehet felismerni ha valaki vámpír) ;)
    Nagyon tetszett.
    Üdv: Tiffany

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ez az egyik kedvenc fejezetem!Ja és jó lett az új Draco Malfoy kép!(azért be kell ismerni ott egy kicsit kisebb az orra) Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  3. Örülök,hogy elnyerte a tetszéseteket!
    Igen szerintem is jobb ez a kép és
    ne aggógjatok a kaland nem fog hiányozni a
    a további fejezetekből.Jövő hát csütörtökig
    sajna nem tudok frisset hozni de utána igyekszem
    mihamarabb feltenni a 25.fejezetet.

    VálaszTörlés