2012. április 5., csütörtök

Húsvéti Novella:Előkészületek

Sziasztok!
Meghoztam a Húsvéti Novella 1.részét!
Remélem mindenkinek tetszeni fog
Üdv:Isabella
U.I.:És boldog szülinapot Nórinak,egy kedves barátomnak.

(Norton sz.)ELŐZŐ ESTE...
Isa éppen a vacsorát készítette Alec-el és Stefan-nal.
-Holnap húsvét lesz!Várod már?-kérdezett Alec.
-Naná!Egész évben erre várt!-felelt helyettem Stefan.
Nyelvet nyújtottam rá.Isa elnevette magát.
-Ezt megkaptad Stef!
Hirtelen Damon rohant be a konyhába.
-Hé,emberek!Van két remek ötletem!-jelentette be.-Azt
találtam ki,hogy...-folytatta volna de meglátott engem.-Hali Kölyök!
Mizu?
-Damon!Öt perce sincs,hogy utoljára beszéltünk!-oktattam ki.
-Nahát tényleg!Az öt perc volt?
-Damon te mit kérsz vacsorára?-érdeklődött Stefan.
-Katherine fejét ezüst tálcán!
-Ha ha!Nagyon vicces!
-Bella!-hallatszott apa hangja a nappaliból.
-Mindjárt jövök!-mondta majd elrohant a nappali irányába.
(Giuseppe sz.)
-Mi a baj?Keira nem kapta meg az ösztöndíjjat pusztán a két szép
szeméért?-gúnyolódott Isa.
-Nem unod még a gúnyolódást?-kérdezte az említett.
Isa nem válaszolt de helyette úgy tett mintha Keira ott sem lenne.
Abban a pillanatban meglátta Sylvester öltözékét és nagyot nevetett.
-Szerintem is vicces!-tette hozzá Lauren.-Úgy néz ki mint egy cirkusz igazgató!
Sylvester éppen a barátnőjével Crystal-lal és a szüleivel volt vacsorázni
és Crystal ezt a ruhát vetette fel vele.
-Ezzel egyet értek!-mondta Isa.-De ha Norton húsvéti meglepetéséről van szó
akkor inkább Damon-t kérdezd mert neki két ötlete is van!
-Nem,nem arról van szó.Aro hívott!
-És miért?
-Gondok vannak Volterrában!
-Igen,és?
-Mi négyen odautazunk!
(Isabella sz.)FÉLÓRA MÚLVA...
Damon szobája felé igyekeztem.
Ekkor Dracót pillantottam meg.Tejfölszőke haja erősen emlékeztetett
egy szénaboglyára,ruhája pedig gyűrött volt.
Biztos most kapkodta magára,gondoltam.
Magamban elmosolyodtam.Mindig felderített a gondolat,hogy Alec és Draco
mint ég és föld.Míg Draco egy teljesen idióta csajozós bunkó addig Alec kedves,udvarias,
romantikus és a hosszú kapcsolatokat részesíti előnyben.
-Mit akarsz?-kérdezte.
-Akármennyire is lehangol de nem te vagy a világ közepe!-mondtam csípősen
majd elsiettem.
Amint a bátyjám ajtaja elé értem már nem éreztem késztetést arra,hogy vissza
menjek és megfojtsam Dracót.Bekopogtam.
-Gyere be Isa!Ne koptasd a küszöböt!-mondta nevetve miközben ajtót nyitott.
Normál esetben visszavágtam volna valami csípős megjegyzéssel de
jelen esetben inkább jól esett a bátyjám viccelődése.
-Nos,mi járatban?-kérdezte még mindig mosolyogva.
-Vacsoránál apa elhívott és azt mondta,hogy gondok vannak Volterrában
és odautaznak.Így miénk a ház és a felelősség ami Norton húsvéti meglepetését
illeti.
-Rámbízod?
-Elvállalod?-kérdeztem vissza.
-Naná!De segíts légyszi!Szólok Stefannak te pedig Alec-nek.-osztogatta a feladatokat.
-Kezdessz bele tanulni a főnökösdi be!-mondtam nevetve.
Rohantam a szobámba.Mint gondoltam Alec ott volt.Az ágyon  feküdt és olvasott.
Felkapta a fejét a halk ajtó csukódásra.
-Szia!-köszöntem.-Velem tudnál jönni egy kicsit?
-Persze!-ugrott fel.
-Mit olvastál?-kérdeztem.
-A novelláidat.-felelte egyszerűen.
-Oh.De tudod milyen bénák és...-nem tudtam végig mondani mert egy
apró csókkal elhallgattatott.Majd a kezei közé vette az arcomat.
-Isabella!A te novelláid nagyon jók!Sőt egyenesen zseniálisak!
És ha mégegyszer egy rossz szót is mondassz magadról én nem tudom
mit csinálok!
-Hé,fiatalok!Holnap húsvét és Norton eléggé csalódott lesz
ha a meglepetését csak Halloweenkor kaphatja meg!-pirított ránk Damon.
-Igenis Főnök!-mondtuk egyszerre Alec-el.
-Munkára!-adta ki a parancsot Damon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése